pátek 15. května 2015

SALOOS bio Argan Revital balzám



Dnes mám pro vás recenzi na druhý produkt od firmy Saloos, která nám poskytla produkty ke zrecenzování. Jedná se o bio Argan Revital balzám.

Tento produkt jsem si vybrala, protože mě trápí suchá pokožka a problematická pleť.

Popis produktu: Luxusní balzám k péči o všechny typy pleti, mimořádně vhodný i pro náročnou pleť. Omlazující bio arganový olej lisovaný zastudena v kombinaci s extra výživným bio bambuckým máslem a esenciálními oleji ze smyslné růže, zklidňující levandule a lemonu tea tree pokožku pěstí, regeneruje a zvláčňuje. Dodává jí hydrataci a vitální vzhled. Napomáhá zklidnit i problematickou pokožku a její nežádoucí projevy. Jemná vůně obsažených esenciálních olejů celkově harmonizuje. 
Čistý přírodní bioprodukt.


Balení je malé a roztomilé. Vůně je příjemná, nevtíravá. Cítím tam citrusy a tea tree. Konzistence je tuhá, takže je potřeba prstem několikrát přejet v kalíšku, aby se balzám rozehřál a dal nanést. Samotné roztírání už je jednodušší. Hezky se dá do pleti vetřít. Balzám je trošku mastnější a se vstřebatelností je to pomalejší, proto balzám používám pouze na noc.


Balzám jsem používala večer na pleť, počkala jsem, až se mi vsákne klasický krém a pak vetřela tento balzám. Jelikož mám problematickou pleť celou a ne jen např. jedno místo, natírala jsem balzám na skoro celý obličej. Snažila jsem se každý den, aby byly vidět nějaké výsledky. Po prvním použití, když jsem ráno vstala, byla pleť krásně rozzářená, jemná a zmizela červená místa a i se zlepšilo akné. Proto jsem jásala a produkt používala nadále. Pleť sice později nebyla pořád tak krásná jako při prvním použití, ale po dlouhodobém používání mohu říci, že mám pleť zregenerovanou, hydratovanou, jemnou, svěžejší a bez tolik viditelných červených míst.

Zkoušela jsem balzám vtírat i do nehtové kůžičky a na ruce. To mělo také pozitivní účinky. Ruce byly jemnější a vláčné.

Produkt všem doporučuji! :)

5 komentářů:

  1. Balení je roztomilounké, kolik tak krém stojí?:)
    tribanany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. tak ten musím vyzkoušet! :) Saloos mám moc ráda, zatím mě ještě vůbec nezklamal :)

    OdpovědětVymazat
  3. mám a jsem s ním moc spokojená :)

    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY!:)
    Budu moc ráda, když se zapojíš.
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. ja som stále od Saloosu ešte nič nevyskúšala, ale už musím! :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)