úterý 2. prosince 2014

Pivečko s Paulem


Ahoj, někteří mě už možná znáte, ano ano, jsem to já Paul, Paules atd.. a opět zde píši.
Proč jsem se přejmenoval? Vzhledem k tomu že dneska ten kdo nemá anglický pseudonym, nebo jeho jméno prostě není "swag, in" (berte jako nadsázku s humorem) :-D, je "jiný" a lidé na něj nahlížejí jako na zaostalce. Joo zkrátka slovanská jména nejsou IN.

Né že bych se chtěl "přisírat", ale holky mě požádaly, respektive spíše jedna z nich, jestli bych zde taky něco nepsal.
Mým dnem má být neděle a někdy středa nebo čtvrtek 

Možná si říkáte, proč zde mám psát a píšu, když jsem kluk, hubnout nepotřebuji, a kosmetika a nákupy mě nezajímají...Především ta kosmetika mě nezajímá.



Na tuto otázku ani já neznám odpověď, ale chci zkusit něco nového, co jsem ještě nikdy nedělal.
Také bych chtěl rozšířit kruh čtenářů, kteří tuhle stránku navštíví, a aby tato stránka nebyla zaměřená pouze na jednu věc, a to je hubnutí + publikování outfitů a kosmetiky, pro což mám vytvořený svůj název "Avon lady" (ano vím, kdo jsou to opravdové Avon Lady - slečny nebo ženské ,co prodávají kosmetiku od značky Avon).

Má témata budou různého spektra, od politiky až po ty nejchoulostivější věci. Někdy zde budu dávat různé fotky, časem bych možná začal točit i videa, ale to vše záleží na tom jaká bude zpětná vazba.

Budu velmi rád, když k mým tématům budete vyjadřovat i Váš názor. Také bych byl rád, kdyby jste se nějak vyjádřili k tomu, jestli zde mám psát nebo ne.

                                                                                                                   S pozdravem  Pauli

3 komentáře:

  1. Tak držím palce a přeji hodně zdaru při psaní dalších článků :)

    OdpovědětVymazat
  2. určite píš, uvidíme čo z teba bude ;))

    OdpovědětVymazat
  3. já bych se tedy ráda seznámila s paulem.. Je to ohromující mladý můž. Tímto tě chci vyzvat abys mě nějak kontaktoval zdali o mě stojíš.....

    Ps: těším se na tvoji odpověď Helča :*

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)