úterý 9. prosince 2014

Moje snídaně

Pokud nevíte, co si ráno připravit na snídani, tento článek je přímo pro vás :) Shrnula jsem tu pár mých snídaní, které si připravuji velmi často. Některé jsou hotové za chvilku, jiné trvají trošku déle.


V posledních dnech často snídám tuto kombinaci. Dobrou vlákninu se sojovým mlékem. Zasytí mě to na celé dopoledne a je to velmi dobré :) 


Tady je to ještě trošku "vylepšené" - přidala jsem sušený banán a posypala kokosem. Hodně mě to zasytilo - skoro jsem to nemohla dojíst (a to jsem předtím nic jiného nejedla). 




Občas si také udělám ovesnou kaši. Tato je zrovna - 100 ml vody + 150 ml sojového mléka a 60 g vloček. Dovnitř jsem ještě nastrouhala jablko. Sladila jsem malou lžičkou medu.


O víkendu si také někdy připravím ovesné lívance. Zasytí mě opravdu na celé dopoledne a ještě k tomu jsou moc dobré. Recept na ně můžete očekávat v sobotu :)


Tato snídaně je spíš na víkend, kdy máte více času na přípravu. Je vhodná taky jako večeře. "Pomazánka"  - smíchala jsem cherry rajčata, okurku a nízkotučný tvaroh (trošku jsem to ještě opepřila a osolila). Poté sýry - Gouda light a Old Amsterdam. Vajíčka a špaldové chlebíčky Sillouette. 

Co snídáte vy??

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)