pátek 28. listopadu 2014

Zimní tag

Ahoj, jelikož nám už jistě začíná zima, rozhodla jsem se udělat zimní tag. :)
1. Máš ráda zimu?
Zimu moc nemusím, protože je mi zima (jak nečekané,že?:D). Ale sníh, Vánoce, Vánoční prázdniny, narozeniny, zimní večery u horkého kakaa a filmů - to vše mám spojené se zimou a to mám ráda. :)
2. Mění se ti v zimě nějak pokoj?
Na začátku prosince si vždy dekoruji pokoj vánočními ozdobami. :)
❤😍
3. Lakuješ si v zimě nehty?
Jak kdy, mám různá období v lakování, někdy si dlouho nelakuji a někdy naopak zas měním často barvy, ale když už, tak nude laky nebo nějaké červené, které mi připomínají vánoční barvu.
4. Jak se doma oblékáš?
Většinou legíny/tepláky, teplé huňaté ponožky a svetr.
Warm fuzzy socks
5. Co máš na zimě ráda a co naopak ne?
Jak už jsem psala, mám ráda ten sníh, povalování se v posteli, koukání na pohádky/filmy atd. Nemám ráda to, že se musím hodně oblékat, abych nepromrzla a to, že se venku nedá dělat tolik aktivit.
6. Sportuješ v zimě?
V zimě jde na mě taková lenost, že se sportu tolik nevěnuji. A žádné zimní sporty ani nedělám, takže zbývá max. posilka nebo cvičení doma. :D
7. Neoblíbenější svetr?

8. Oblíbený nápoj?
Víte, že jsem milovnice čajů, ale nepohrdnu horkou čokoládou/kakaem/grankem.
9. Oblíbený kosmetický produkt?
Tyto dva balzámy.


4 komentáře:

  1. pěkný TAG! :) zimu mám ráda snad jen kvůli těm Vánocům, ale leden a únor je pro mě společně s mrazy utrpení! :( :DD

    OdpovědětVymazat
  2. S pětkou a šestkou naprosto souhlasím.. také miluju povalování v posteli při zapnutém filmu a hrnkem čaje v ruce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty balzámy vypadají tak pěkněě, musím po nich někdy mrknout.. Voní? :D :D
    Ale celkově zimu milujii ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Super tag :) Mně je tuto zimu tedy extrémní zima, mrznu i ve svetru a kabátě :D Mňam, dostala jsem chuť na kakao :3 Moc ti to na fotce sluší, už jsem obdivovala jsem už žna insta :)

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)