pondělí 17. listopadu 2014

Víkendové snídaně #1

Ahoj všichni! :)
Taky milujete víkendové snídaně? Když vstanete o víkendu a v pyžamu si jdete připravit něco dobrého, něco, co jen tak v týdnu nemíváte. Uvaříte si čaj a pak si plně vychutnáváte váš výtvor. Tak to mám alespoň já. A miluju to. Ukážu vám, co si například dělávám já. Myslím, že zavedu pravidelně takový typ článku. :)

lívance
recept na tyto banánovo-jablečné lívance najdete zde
ovesné kaše

buchty, koláče
mug cake

A co vy a vaše víkendové snídaně? Máte je rádi? Děláváte si něco spešl? :)

9 komentářů:

  1. Já mám za to, že každá má snídaně je svým způsobem spešl :D Znáš to :D Vychutnávám si je každý den, ať už v týdnu v 6, nebo o víkendu v 9 :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, no ty tvoje snídaně! :D ... ale já v týdnu skoro vubec nestíhám, takže snídaně si opravdu užívám jen o víkendech a v prázdniny:D

      Vymazat
  2. mňam! já miluji k snídani buď donuty, rohlíky s nuttelou, čokokuličky
    s mlékem a nebo zdravější ovesnou kaši či lehký ovocný salát, když
    ten den se zrovna někam chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mm, ty Tvoje snídaně :) Já si užívám každou snídani, ať snídám cokoliv
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Za spešl snídani považuju, že si můžu uvařit ovesnou kaši. Když chodím do školy, tak ji totiž dělám jen v mikrovlnce a to není to pravé ořechové :D Ale ráda si občas udělám lívanečky, nějakou tu buchtu nebo musli a jogurtem a spouuustou ovoce. Hlavně aby to bylo sladké :D
    Fotky jsou super! Ta kakaová s čokoládou je dokonalá a ten mugcake vypadá skvěle. Mě se nikdy takhle pěkně nepovede. Asi nějakej vadnej hrnek, jinak to nechápu :D

    http://kuchtimeslaskou.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak na tenhle článek jsem se neměla dívat, když jsem zrovna tak hladová. Děkuji pěkně! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký článek! já snídaně miluju každý den. Nejradši mám cereálie s quinoou, které se ale zatím bohužel prodávají jen ve Francii. U nás si ráda kupuju sypané musli, mixit, Biskiti. Většinou je pojídám s jogurtem a ovocem. Také sleduji! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Ty lívanečky vypadají luxusně :) Já se bez snídaně neobejdu, když se ráno nenajím, nejsem schopná fungovat. Ráda si dopřávám nějaké cereálie nebo ovesnou kaši s ovocem a javorovým nebo agáve sirupem :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)