čtvrtek 13. listopadu 2014

Narozeninový TAG

Jelikož mám dnes narozeniny, přináším vám Narozeninový TAG :) Pojďme na to!

1.Kdy máš narozeniny?

Tak tuto otázku jsem právě zodpověděla :D Dnes - 13. listopadu. 

2.Kolik ti bude let?

Už 17!! Stárnu..

3.Co byl tvůj nejoblíbenější dárek který jsi kdy dostala?

Dárky k narozeninám a Vánocům mi docela splývají, protože je to blízko k sobě. Ale nejoblíbenější byla asi čůrací panenka, kterou mi táta dovezl z Číny. Byl tam hrozně dlouho, takže i kvůli tomu se mi tento dárek líbil. Asi po 2 dnech jsem ztratila flaštičku, ze které pila. Potom už teda nikdy nečůrala.

4.Budeš mít/měla jsi párty tento rok? Pokud ano, co budeš dělat/dělala?

Party asi mít nebudu :D Možná jen rodinnou oslavu, jako každý rok. 

5.Jak obvykle slavíš své narozeniny?

Poslední dva roky narozeninový den vždy trávím s přítelem. Jdeme buď někam na jídlo nebo jedeme do kina. Nijak zvláštně ho neslavím. Spolužákům napeču něco dobrého a to je vše :)



6.Jaké byly tvoje nejpamětihodnější narozeniny?

Nejraději jsem měla, když k nám přijely všechny moje kamarádky a přespávaly jsme u nás doma :)

7.Pokud by jsi měla neomezené množství peněz na tvoje narozeniny, co by jsi s nimi udělala?

Šla bych na liposukci celého těla. Zaplatila bych si osobního trenéra na dobu 10 let. Šla bych na nějaké vyplnění kruhů pod očima. Koupila si nějaké zázračné prášky nebo sérum na vlasy. Nakoupila bych si tunu oblečení na všechny příležitosti a všechna roční období. Koupila bych nějakou nemovitost a vybavení. Splnila bych přání rodičům a přítelovi. Obletěla bych celý svět a pomohla dětem v Africe. 

8.Jaký je tvůj seznam přání k narozeninám?

Jediné co si tak nějak přeji je mikroskop. :)

9.Kdyby ti zbývaly jenom jedny narozeniny, co by jsi na ně dělala?

Uspořádala bych velkou párty s lidmi, které mám ráda. Byla by to párty na nějaké téma a byl by určený dress code. Celých 24 hodin bych něco s někým podnikala. A nakonec bych s rodinou a přítelem odletěla na Maledivy. 

10.Měla jsi někdy narozeninovou párty s překvapením nebo jsi jí někdy dělala pro někoho jiného?

Ne, ale je to mé tajné přání (hahha)

11.Máš nějaké tradice na narozeniny?

Vždy si je snažím co nejvíce užít :) 

12.Jaká je tvoje nejoblíbenější část dne tvých narozenin?

Když mi ráno mamka přinese snídani do postele a poté když mi všichni přejí a dostávám dárečky :)

13.Jaká věc se změnila od tvých posledních narozenin?

Jsem (snad) trošku rozumnější a chytřejší. Nic moc mě nenapadá. Mám čím dál méně času. Umím chodit na podpatcích. 

Poslední otázky mi přišla zajímavá. Co se změnilo od vašich posledních narozenin?

6 komentářů:

  1. Všechno nejlepší♥
    Mimochodem jako vždy super příspěvek :))
    http://nellylove99.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší! :)) ♥

    smiling-emily.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný tag :) Přeju všechno nejkrásnější k narozkám
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Hezký TAG, určitě až budu mít narozeniny taky ho na blogu sepíšu :)
    annatruksa.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. jé, 17-iny jsou nejlepší! přeju hodně štěstí a lásky,
    užij si narozky! :)

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)