středa 22. října 2014

Recept - Bábovka s hruškami

Ahoj všichni! :)
Dloooouho se na tomto blogu neobjevil žádný recept, proto bychom to měly napravit.

Budeme potřebovat:
cukr 180 g (já dala pouze 60 g, protože jsem měla přezrálé sladké hrušky)
polohrubá mouka 180 g
vejce 3 ks
mléko 6 lžic
rostlinný olej 4 lžíce
skořice 2 lžíce
hrušky 4 ks
prášek do pečiva 1/2 balení
(nevyklopila se mi nejlíp)

Postup:
Žloutky vyšleháme s cukrem. Přidáme skořici, rostlinný olej a mléko a vše vyšleháme. Postupně zašleháváme mouku s kypř. práškem a přimícháme našlehané bílky. Nakonec přidáme oloupané hrušky nakrájené na kostičky.
Těsto vlijeme do formy a dáme do trouby. Pečeme na 200 °C 20 minut a potom snížíme teplotu na 170 °C a pečeme asi 40 minut.
Po upečení ihned bábovku vyklopíme.

Přidávejte pod vaše "healthy" fotky na instagramu

#gethealthywithusblog


4 komentáře:

  1. Mmm, dostala jsem chuť! :D Osobně recept pravděpodobně vyzkouším, ale možná zase :D trošku upravím :DD Vypadá božsky! :))

    http://myway-tofitness.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! já jsem teď dělala bábovku s jablíčkama :) www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)