středa 10. září 2014

Random z konce prázdnin a začátku září

Ahoj, dnes mám pro vás oddechový článek plný fotek.

snídaně u okna u babičky
přemohla jsem se a šla běhat
s bráchou poprvé ve Starbucksu
proteinový cheesecake s ostružinami
další snídaně (ovesná kaše, banán, skořice, milka oreo)

chvilka s čajem u okna u babičky
letos bylo hrooozně moc ostružin (toto je pouze malý zlomek celé letošní úrody)
relax v kavárně
miluju meloun
svačinka
aneb když jdete do Tesca a uvidíte tam tohle ve slevě
projížďka na kole

To by bylo pro dnes vše, jak jste strávili konec prázdnin a začátek nového školního roku vy?

4 komentáře:

  1. ach ty tvé snídaně, oreo tyčinka, Milka, banán .. <3
    jinak já konec prázdnin sportovně a začátek v podstatě též :) co ty?

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek, hlavně ty snídaně :3 :))! Mně ještě prázdniny pár dnů potrvají, pak nástup na VŠ :).

    OdpovědětVymazat
  3. Teda uznávám, že všechno jídlo vypadá úžasně, starbucks miluju, vždycky nějakej s čokoládou nebo karamelem. O prázdninách jsem byla v Londýně a tam je to kafe úplně něco jinýho, ale u nás musím uznat mají taky dost dobrý :) teď mám strašnou chuť na oreo čokoládu :D

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)