středa 17. září 2014

Nákupy na ebay + mé zkušenosti

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila článek o nákupech na ebay. Na ebay nakupuju asi od června tohoto roku. Ukážu vám, co mi z ebaye přišlo a pokusím se každou věc okomentovat a uvidíte s čím jsem spokojená a s čím ne.

Oblečení:
 Tyto dvě tílka jsou stejná, akorát každé s jiným vzorem. Vzala jsem si jedno větší a jedno menší a asi raději budu volit tu větší velikost, protože se v ní cítím líp, ale obě mi sedí. (Jedno cca 60 Kč)

 Opět dvě stejné sukně, ale každá v jiné barvě. Čekala jsem, že dojdou v trochu větší velikosti a hlavně, že nebudou až tak mini. Ale nevadí, obleču je a na délku si budu muset zvyknout, když je chci nosit. :D (Jedna cca 100 Kč)
 Obyčejný černý svetr. Na výběr byla pouze jedna univerzální velikost, ale sedne mi hezky, akorát rukávy by mohly být trošku delší. (cca 220 Kč)
Další svetr, také univerzální velikost, ale je mi trochu malý a přes paže úzký, ale pokud se vytáhne, tak bude v pohodě. Ale dá se i tak nosit. (cca 250 Kč)
Modré šaty s krajkou. Až do dne, kdy mi došly, jsem si myslela, že jsem si objednala malou velikost, ale pak jsem si je oblékla a padly mi jako ulité! Moc spokojená jsem s nimi. (cca 260 Kč)

Ostatní:
 Peněženka s Eiffelovkou a pouzdro na doklady a kartičky. Obojí je super, peněženka trochu velká, těžko ji narvu do nějaké malé tašky přes rameno, ale nevadí. Moc se mi líbí ten vzor. (Peněženka cca 60 Kč, pouzdro cca 20 Kč)
 Černé hodinky, které sednou naprosto suprově na ruku, možná si pořídím i jiné barvy, ale hodinky zas tolik nenosím, takže nevím. A jedny hnědé s ozdobami. (Jedny cca 60 Kč)
Květované čelenky do vlasů. Tuto věc si tam objednává snad každý. Jsou super, nikde netlačí, akorát mi z jedné odpadla kytička, ale nalepila jsem ji tam tavnou pistolí znovu, takže žádný problém. (Jedna cca 20 Kč)

Objednávala jsem si tam ještě nějaké věci, ale nevím, kde je mám, kdyžtak v nějakém dalším haulu z ebay vám je ukážu. S nákupy jsem celkově spokojená, je to levné a všechny věci mi došly, nikde se neztratily a nedošly poškozené. Akorát u toho modrého svetru jsem si objednala jinou barvu a došla mi tato, ale nevadí mi to nějak.

Co vy, nakupujete na ebay? A jak jste spokojení?

8 komentářů:

  1. Na ebay jsem ještě nikdy nenakupovala, po pravdě :DD Ale to oblečení (i zbytek:)) vypadá moc hezky. Ty šaty jsou nádherné a hrozně ti sluší! :))

    http://mywaytofitness.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. krásné sukně! :) tyhle květované čelenky jsem viděla nedávno v Claires za necelé dvě stovky, takže ebay je cenově prostě nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  3. teda ty šaty ti padnou nádherně! já z ebay po špatné zkušenosti s šaty (malá velikost, asiatky mají tak mini pas!) si objednávám jenom nějaké drobnosti, třeba bižuterii :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj já se taky bála, ale velikost padne skvěle :) děkuji

      Vymazat
  4. Máš moc moc moc krásne vlasy, mohla by si niekedy spraviť aj nejaký outfit, to by ma potešilo. ;)
    Veci sú pekné, akurát ja by som si asi neobjednávala jeden druh vo viacerých farbách. :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, ale už nejsou tak dlouhé :D ..dobře, tak určitě s Marťou někdy něco nafotíme, když vás to potěší :)

      Vymazat
  5. Taky bych chtěla podobnou peněženku. Líbí se mi něco z těchto: peněženek s Eiffelovkou . Problém je, že nejsou tak levné jako na eBay. Tam se ale popravdě nakupovat bojím, většina lidí co znám, nemá dobré zkušenosti.Takže zatím jsem nerozhodná.

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)