středa 6. srpna 2014

HAM HAM TAG

Ahoj, dnes jsem si pro vás připravila ham ham tag. Snad se vám bude líbit.
   
1) Máš raději snídani, oběd nebo večeři?
Přes léto mám ráda snídaně, protože mám čas a můžu si připravit to, na co mám chuť. Během školního roku té snídani moc nedávám, takže spíše večeře.
2) Kolikrát denně jíš?
Momentálně asi 4x. Během šk. roku více.
3) nejoblíbenější jídlo
pizza a zapečené těstoviny

4) nejméně oblíbené jídlo
játra
5) Bylo ti někdy po nějakém jídle špatně?
Když jsem chodila do školky, tak po čočkové polévce. Ve škole pravidelně po lasagních. A dodnes mi je špatně, když se moc přejím všeho sladkého nebo nezdravého jídla.
6) nejoblíbenější sladkost
Mám ráda všechno sladké, to je těžké vybrat.

7) oblíbená příchuť zmrzliny
Zmrzlinu miluju stejně, jako sladkosti. Nepohrdnu jakoukoli příchutí. Jedinou příchuť, kterou moc nemusím, je vanilka.
8) maso - nejoblíbenější způsob přípravy
Ráda jím kuřecí maso a různé ryby (nejvíc lososa) a nejoblíbenější způsob přípravy je grilování.
9) nejoblíbenější teplý nápoj
Kávu skoro nepiju, takže čaj. Mám ráda zelený čaj, ale často si dávám i různé bylinkové čaje.
10) nejoblíbenější ovoce a zelenina
Z ovoce to budou jahody, případně maliny. Ze zeleniny meloun (pokud bereme meloun jako zeleninu), jinak rajčata mám moc ráda.

11) Držíš dietu?
Jestli beru dietu jako omezení se ve sladkém a nezdravém jídle, tak se snažím, ale není to tak, že bych si něco "hříšného" vůbec nedala.
12) Máš nějaký zvláštní jídelní zvyk?
O žádném nevím.
13) Jíte doma společně?
Pouze o víkendu.
14) nejoblíbenější jídlo od babičky a mamky
Babičku mám spojenou s pečenou kachnou s domácím knedlíkem nebo s ovocnými táči. Od mamky mám ráda vše, nejvíc ale asi zapečené těstoviny s brokolicí a smetanou.

15) nejoblíbenější mezinárodní kuchyně
Italská
16) Co bys nikdy neochutnala?
Nějaký hmyz, protože se ho štítím :D.
17) Nejexotičtější věc, kterou jsi ochutnala?
Nic mě nenapadá.
18) Máš rád českou kuchyni? Co nejvíce?
Docela ano. Guláš s domácím knedlíkem.
19) Vaříš často a rád? Co je tvůj "majstrštyk"?
Teď vařím čím dál častěji a ráda. 
20) Kdybys po zbytek života mohla jíst jen jednu věc, co by to bylo?
Nevadilo by mi jíst každý den pizzu, ale za chvíli bych byla hrozně tlustá. :D

3 komentáře:

  1. oh po tomto článku som hladná :D ale s raňajkami to mame cez školu rovnako :) ešte rada raňajkujem cez víkend :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přes ten víkend to mám také tak, ale zapomněla jsem to tam napsat :D

      Vymazat
  2. Chutné fotky :-)

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)