sobota 9. srpna 2014

Co jsem dnes snědla, vypila a odcvičila? #1

Ahoj, jak už jste si mohli všimnout z nadpisu, dnes vám přináším to, co jsem za celý den snědla, vypila a odcvičila. Doufám, že si článek užijete :) 

Na snídani jsem měla Bebe mini s mlékem. Nejradši mám právě sladké snídaně, protože přes den už nemám tolik chuť na sladké. Někdy si Bebe dávám také s bílý jogurtem. Myslím, že vám to dodá dostatek energie.

Na svačinku jsem měla tento borůvkový jogurt značky ekomilk. 



Poté jsem šla cvičit Jillian level 2. Je to pro mě docela makačka, ale baví mě to :) 


Na oběd jsem si dala pizzu, na kterou zde brzy bude recept :) Byla výborná, určitě se na něj pak mrkněte. 


Na další svačinu jsem měla meloun, kterého jsem se docela přejedla. Ale byl výborný. 


A na večeři jsem si dala cuketovou polívku opět s dýňovými semínky. Recept se tu také brzy objeví :)
A jak to mám s pitným režimem? Dřív jsem nepila skoro vůbec a nedělalo mi problém vypít jednu skleničku vody za 2 dny. Ale teď se to snažím dodržovat, protože vím, že to není vůbec zdravé a nechci si přivodit nějaké potíže. Snažím se denně vypít alespoň 1,5 litru čisté vody. 

A co vy a váš pitný režim? Máte s tím taky problémy? Určitě se o tom s námi podělte v komentářích :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Za každý Váš komentář jsme moc rády! :)